Jan 30 2009
Archive for January, 2009
Jan 20 2009
Buffet opisuje ZDA kot »ekonomski Pearl Harbor«
ZDA so v središči »ekonomskega Pearl Harborja«, ki po besedah Buffetta širi strah po vsej državi. Najbogatejši investitor na področju za finance, je dejal da se trenutno srečujemo z negativnim cikličnim gospodarskim odzivom. »Zaradi strahu ljudje vse manj trošijo in ne želijo investirati. Vse to strah le še poglablja«, je za Bloomberg izjavil Bufett.
»Obama je ljudem povedal, kar je v ZDA potrebno storiti in naj ne pričakujejo čudežev«, je o 44. predsedniku povedal Warrenn Buffett.
Jan 17 2009
6 cenejših izdelkov
1. Ponudniki mobilnih omrežij: Se slišimo?
Cene storitev se počasi a vztrajno znižujejo tudi pri nas. Seveda gre zahvala izjemno ostri konkurenci. Začetne investicije so zahtevale izjemno visoke stroške ob vzpostavitvi telekomunikacijskega omrežja. Novejša tehnologija je zato bila primerno dražja in kasneje ob vplivu konkurence, še bolj sofisticirana. Posledično se pravzaprav zaradi omenjenega znižujejo stroški in posledično cene omrežni storitev.
2. Elektronske naprave: Končno!
Najbolj so se pocenili računalniki (88 %), televizije (80 %) in stereo naprave (40 %). Znižanje pripisujejo veliko cenejši izdelavi in razširjenosti elektronskih naprav, zaradi česar so izgubile svojo »realno ceno«.
Hitro naraščajoča konkurenca in cenena delovna sila, sta le ena izmed dejavnikov za znižanje cen.
3. Obutev: V korak z denarjem
Pravzaprav je cena obutve padla za 4 %, kar je prav tako posledica množične proizvodnje, ugodnejših uvozov in večje število popustov ob nakupu.
4. Nova vozila: Več izboljšav, malo kupcev
Zmanjšano povpraševanje znižuje cene vozil. Avtomobilsko industrijo lahko prištevamo med eno starejših in če primerjamo izdelavo izpred 10 let, vidimo da so povprečne cene nekoliko višje. Vendar so avtomobili veliko bolj varni in učinkovitejši. In če sedaj primerjamo te predpostavke med seboj, lahko opazimo da se je realna vrednost vozil precej zmanjšala.
5. Igrače: Zabava in igre
Za vse starše je padec igrač za kar 44 % vsekakor dobra novica. In slaba novica? V nekaterih primerih so igrače izdelane iz zelo slabega materiala, kar pa je posledica nizke cene.
6. Ure: Čas je denar
Verjetno ne boste mogli kupiti časa, vendar bo vas zagotovo ceneje stal pogled na ročno uro. Ure so se v desetletju znižale za 6,2 %. Največje pocenitve so bile zabeležene pri kakovostnejših blagovnih znamkah npr. Rolex; kjer so cene v preteklih letih dosegale astronomske višave.